söndag 24 augusti 2014

Den bästa frukosten!



Jag är precis hemkommen från Sardinien, min absoluta favorit för sommarsemester. Kommer komma en del inlägg om godsaker jag upplevt under de senaste veckorna.

Börjar med min favorit måltid, frukost! Det bästa som finns, enligt mig.

Den frukosten som serverades på Stazzo Lu Ciaccaru var helt underbar! De bakade allt själva, grönsaker och frukter från egen odling, osten inhandlades på lokala marknaden varje vecka. De gjorde yoghurten eller filen själva! Ja jag var i ett himmelrike varje morgon!! Jösses vad jag åt och njöt J.
 
Kan varmt rekommendera detta hotell. Mysigt, vackert och du känner dig mycket välkommen och omhändertagen. Naturen runt om är otrolig. Det som saknas är närheten till havet, så hela Sardinien vistelsen vill jag inte bo här. Men kommer absolut återvända!



En av kvällarna åt jag en gudomlig hummerpasta på hotellets restaurang. Underbart gott!! En annan kväll blev det godsaker på den egna terrassen inhandlade på marknaden. 

Önskar dig en skön söndag! Kramar D
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar