onsdag 17 augusti 2011

Jag är tillbaka!

Äntligen är jag tillbaka här :-)
Har inte bakat under så gott som hela sommaren då vi levt utan fungerande kök. men äntligen börjar vi ha allting på plats i nya hemmet och mitt kök fungerar suveränt! Har tagit igen all tid som jag inte har haft möjlighet att baka och bara njutit av att kunna fixa och trixa i köket som äntligen har mycket arbetsyta!
Jag gjorde under förra helgen en marängsviss med en massa färska bär och, såklart, Annas maränger för att fira sista lediga dagarna. Nu har vi plötsligt två stora skolpojkar här hemma och en liten parkflicka :-).


Kram; J

1 kommentar:

  1. Nanna! Har ju fått möjlighet att smaka på härligheten... Riktigt, riktigt gott!

    Härligt med skolstart! Hoppas allt gått riktigt bra.

    Blev sugen på marängsviss... men vet inte om jag vågar pröva med min gasugn...

    Hälsa alla busfrön!
    Kramar

    SvaraRadera