söndag 2 december 2012

Snön föll och plötsligt kom…

…jag på att jag måste baka mina snökakor! Nja så går ju inte riktigt Jöbacks fina och underbara sång ”Snön föll”. Men vi har i alla fall fått mängder med snö i Stockholm och nu är det första advent och då måste jag ha mina chokladiga och snöiga kakor. De är så vackra i kakburken i köket. Vintrigt och mysigt inne och ute.


Brukar alltid baka dessa med enbart mörkchoklad men denna gång fick det bli med smak av mint också och det blev riktigt lyckat! Kom på att kaffesmak kanske också skulle vara lyckat J. Måste vi testa en annan gång.

Önskar er en underbar dag! Kramar D


1 kommentar:

  1. Åh, vilka fina kakor. O mint som är så otroligt gott! Kan du inte lägga ut receptet, för oss som annars bara bakar peppisar: )

    Kram från Christel i advent stöket

    SvaraRadera