söndag 17 juli 2011

Körsbärspaj

Har länge tänkt gör en mazarinpaj och nu blev det av. Är inte riktigt nöjd och behöver nog finslipa ett och annat innan jag kan stoltsera med vackra mazarinpajer. Men det skall vara en första gång för allt...


Valde att fylla denna paj med körsbär. Dock blev det inte riktigt som jag tänkt mig då de flesta körsbären drunknade i mazarinmassan och man såg dem knappt efter gräddning... Nå man lär sig av sina misstag och det är bara att experimentera vidare. Hoppas bara det finns tomma magar som gärna mumsar i sig av mina mazarinpajexperiment. Tror nämligen det kommer att bli några innan jag är fullständigt nöjd.


                                                                   Kram Decirèe

1 kommentar:

  1. Ååhh, så mycket gott du bakar!! Hoppas ni har en skön semester, det ser ut så: ) Hälsa S o gratta i efterskott, ses när ni är tillbaka i stan igen!
    Kram från C

    SvaraRadera