måndag 26 september 2011

Brandalarm!

I söndags när jag fixade till frukost så såg jag till att hela huset vaknade i arla morgonstund. Det gjorde jag genom att jag satte i gång brandalarmet, brände inget bara lite ynkligt stekos.


Det tog ett tag innan jag kunde stänga av oljudet då larmet sitter i taket. Rusade in i garderoben, fram med stegen och klättrade… Funderar på om jag borde bjuda grannarna på frukost nästa helg som ursäkt. Eller det kanske är lite för mycket, det var ju en fantastiskt fin dag så det var väl bra att alla fick vakna tidigt?!?


Denna morgon blev det smörgåsar av råg, russin och valnöts bröd med stekt kyckling, färskost och grönsaker. Till efterrätt blev det mini amerikanska pannkakor med blåbärssylt och grädde. Och så en stor kopp med chaite och mjölk.







Kram Decirèe

1 kommentar:

  1. Men ett sånt lyx ni har!!
    Hälsa S att han är rätt så bortskämd ;-)
    Jag är ju stolt att jag bjuder på nybakat bröd varje helgfukost, men skulle min family se er frukost skulle de säkert göra uppror!
    Och som sagt tidigare, jag är lite avis på ditt "våffeljärn"och vita serverinsfat...

    Stor kram vännen!
    J

    SvaraRadera